simple is beautiful
KIRAFASHION: A great accessory: waist belt by Chloé
2 ... 2 ...

Wednesday, July 9, 2008

A great accessory: waist belt by Chloé

As many of you, I am an accessory lover. I believe that a great accessory can change for best an entire outfit. My last favourite accessory is the waist belt. It gives classy, when is well used, to the look. I have some good waist belts, but this one from Chloé stole my heart! Look to this gold details, it´s perfect! This belt is called Heloise belt and it cost $ 470 at net-a-porter.com.

Cómo ustedes, soy apasionada por los accesorios. Creo que un buen accesorio puede cambiar para mejor un look. Mi último accesorio favorito es el cinturón. Él trae clase, cuando bien elegido, para la producción. Tengo algunas buenas cintas, pero eso de Chloé robaron mi corazón! Vea estos detalles en oro, es perfecto! Este cinturón se llama Heloise belt y cuesta $470 en net-a-porter.com.

Como muitos de vocês, eu sou apaixonada por acessórios. Eu acredito que um bom acessório pode mudar para melhor um look. Meu último acessório favorito é o cinto para cintura. Ele dá classe, quando é bem escolhido, para a produção. Eu tenho alguns bons cintos, mas esse da Chloé roubou meu coração! Olhe para esses detalhes em dourado, é perfeito! Esse cinto se chama Heloise belt e custa $ 470 no net-a-porter.com.

0 comments:

Post a Comment