simple is beautiful
KIRAFASHION: Who was your first influence for fashion?
2 ... 2 ...

Friday, July 18, 2008

Who was your first influence for fashion?





Hello my friends,
I think that everybody has an influence, at the family or with friends, to be passionate by fashion. For me, my grandmother, as some of you know, is my great influence at the beginning of my life about fabrics and clothes. Since I was a child, we used to go to fabrics stores, that were so much more common some time ago, to choose the perfect fabric for the perfect outfit. So, for you to know, her machines and herself working…she is fantastic!
A kiss for you, thanks for you messages, I really pleased to know what you think and feel about fashion and more…kisses, Kira
Hola amigos,
Creo que todas las personas tienen una influencia, que sea en familia o con amigos, para se apasionar por el mundo de la moda. Para mí, mi abuela, como algunos de ustedes saben, es mi influencia desde el comienzo de mi vida en los tejidos y las ropas. Desde ninã, salíamos de compras a las tiendas de tejidos, que fueron tan populares hace algún tiempo, para elegir el tejido perfecto para el look perfecto. Entonces, para usted conocer, las máquinas de mi abuela y ella trabajando...ella es fantástica! Un beso para ti, gracias por sus mensajes, me siento muy feliz de saber lo que piensas acerca de la moda y todo lo demás...besos, Kira
Olá meus amigos,
Eu acredito que todo mundo tem uma influência, seja na família ou com amigos, para ser apaixonado pelo mundo fashion. Para mim, minha avó, como alguns de vocês sabem, é minha influência desde o início de minha vida sobre tecidos e roupas. Desde que era pequena, nós costumávamos ir a lojas de tecidos, que eram tão populares algum tempo atrás, para escolher o tecido perfeito para o look perfeito. Por isso, para vocês conhecerem, suas máquinas e ela mesma trabalhando...ela é fantástica!
Um beijo para você, obrigada pelas suas mensagens, fico muito feliz em saber o que vocês pensam sobre fashion e tudo mais...beijos, Kira

0 comments:

Post a Comment