simple is beautiful
KIRAFASHION: Plastic shoes, why not?
2 ... 2 ...

Wednesday, July 30, 2008

Plastic shoes, why not?


I know that some of you do not like plastic shoes, but I would like to say that they are so cool, fashion and comfortable too. I have plastic Melissa shoes since I was a little girl and I still loving this kind of shoes. Today I have two sandals and they are really amazing. They are stylist and cool. For sure, it is not a shoe for go to work everyday, but it is a shoe to have some happy and great times in a very stylist way! Do you have plastic shoes? Kisses and hugs, Kira

Sé que algunos de ustedes no les gustan el calzado de plástico, pero yo diría que son legales, de la moda y super cómodos. Tengo sandalias Melissa desde que era niña y todavía soy amante de este tipo de zapato. Hoy tengo dos pares de sandalias de plástico y son super lindos. Los zapatos son estilosos y de la moda. Sin duda, un zapato de plástico no es un zapato para ir a trabajar todos los días, pero es un zapato para estar en la moda y ser feliz! ¿Ustedes tienen un zapato de plástico? Beijos y abrazos, Kira

Eu sei que alguns de vocês não gostam de sapatos de plástico, mas eu gostaria de dizer que eles são super legais, fashion e confortáveis também. Eu tenho sandálias Melissa desde que eu era uma pequena garota e continuo amando este tipo de sapato. Hoje eu tenho dois pares de sandálias de plástico e eles são super legais. Os sapatos são estilosos e fashion. Certamente, um sapato plástico não é um calçado para ir ao trabalho todos os dias, mas é um sapato para ter alguns momentos felizes e estar calçada de uma maneira bem fashion! Você tem um sapato de plástico? Beijos e abraços, Kira
Dress: Zara from Spain; Bag: Zara from China; Belt: Colcci and Plastic Sandals: Melissa

0 comments:

Post a Comment