simple is beautiful
KIRAFASHION: The good prices
2 ... 2 ...

Friday, November 7, 2008

The good prices


Someone wise said once that it is not necessary to spend too much money to be well dressed. I can´t agree more with this someone, because I got this great caftan by a very good price. I promise to do a post with me wearing it for you later. For now, I wish you a great weekend. I will be out of town for a quick trip, so see you then!

Una persona sabia dijo una vez que no hay necesidad de gastar mucho dinero para estar siempre bien vestido. No puedo estar más de acuerdo con esa persona, porque me compré este hermoso caftan por un precio increíble. Les prometo publicar una imagen utilizando después. Por ahora, que deseo un buen fin de semana. Voy viajar esto fin de semana, entonces hasta luego!

Uma pessoa sábia disse uma vez que não é necessário gastar muito para estar sempre bem vestido. Eu não posso concordar mais com essa pessoa, porque eu comprei este lindo caftan por um preço incrível. Prometo postar uma foto minhas usando ele mais adiante. Para agora, te desejo um bom fim de semana. Vou sair da cidade numa rápida viagem, então até logo!

0 comments:

Post a Comment