simple is beautiful
KIRAFASHION: Pretty pretty printed scarves
2 ... 2 ...

Tuesday, November 11, 2008

Pretty pretty printed scarves


It is not new my passion for printed scarves and after I saw those two images of Face Hunter and my dear lovely friend Romeika, I want to be like them day and night! I have some good scarves, but for sure buy more is in mine permanent wish list. Those two lovely girls just reminds too two people: a girl at Gossip Girl, don´t ask who, was wearing a great silk scarf with a sunglasses in an episode and the queen of England at the movie The Queen, in a scene when she was driving her Land Rover at the field.

No es nueva mi pasión por pañuelos y luego que vi estos dos imágenes de Face Hunter y mi amiga Romeika, quiero ser como ellas de día y de noche! Tengo algunos buenos pañuelos, pero sin duda comprar otros más está en mi lista de compras siempre. Estas dos chicas encantadoras también mi recuerdan a dos personas: una chica de Gossip Girl, no me pregunten quien, llevaba un hermoso pañuelo de seda y gafas de sol en un episodio y la reina de Inglaterra en la película The Queen, cuando ella estaba conduciendo su Land Rover por el campo.

Não é nova a minha paixão por cachecóis estampados e depois que eu vi essas duas imagens do Face Hunter e da minha querida amiga Romeika, eu quero ser como elas dia e noite! Eu tenho alguns bons cachecóis, mas seguramente comprar mais alguns está na minha lista de compras permanente. Essas duas adoráveis garotas também me lembram duas pessoas: uma garota do seriado Gossip Girl, não me pergunte quem, estava usando um lindo cachecol de seda e óculos escuros em um episódio e a rainha da Inglaterra no filme The Queen, numa tomada quando ela estava dirigindo a sua Land Rover no campo.
PS - Thanks a lot my great friend The House of Style for tagging me. I am a huge fan of your style girl!!!

0 comments:

Post a Comment