simple is beautiful
KIRAFASHION: Wish list: scarves from Hermés
2 ... 2 ...

Wednesday, November 12, 2008

Wish list: scarves from Hermés









Talking about scarves, as I said before, I have some that I love but for sure I would like to have more. In my last trip to Buenos Aires, I just miss a life time opportunity: cool cheap vintage scarves from Paris in a flea market. I regret every time when I remember that I did not buy it. So, if you see great scarves in a good price, don´t repeat my mistakes, just buy it. Then, to admire a little, the traditional scarves from Hermés. They are really the best!

Hablando en pañuelos de seda, como he dicho antes, tengo algunos que me encantan, pero ciertamente gustaría de tener mucho más. En mi última viajen a Buenos Aires, perdí una gran oportunidad: hermosos pañuelos de París en una feria al aire libre. Siempre lamento cuando me recuerdo que no compré. Por lo tanto, si encuentra hermosos pañuelos con precios razonables, creo que debe comprar y no repetir mis errores. Por lo tanto, para admirar un poco, los tradicionales pañuelos de Hermés. Son los mejores!

Falando sobre lenços de seda, como disse antes, tenho alguns que amo, mas seguramente gostaria de ter mais. Na minha última viagem a Buenos Aires, eu perdi uma grande oportunidade: lindos lenços de Paris numa feirinha ao ar livre. Eu sempre me arrependo quando lembro que não os comprei. Portanto, se você encontrar por aí lindos lenços com preços razoáveis, não repita meus erros, apenas compre. Então, para admirar um pouco, os tradicionais lenços da Hermés. Eles são os melhores!

0 comments:

Post a Comment