simple is beautiful
KIRAFASHION: Find new places in your own town
2 ... 2 ...

Monday, November 3, 2008

Find new places in your own town

Some of you asked how was my weekend and, thanks a lot for asking, it was so great. It is fantastic how we always can find some new great place to go in our own city and even in our own neighborhood. This Saturday was one of these days. I went to a cool mexican restaurant/bar called Boratcho with friends. I love Mexican food and all was so delicious, including the drinks. This one is a pina colada frozen. If you wanna go and for more information: Boratcho.

Algunos de ustedes me preguntaran cómo fue mi fin de semana y, gracias por preguntar, fue muy agradable. Es asombroso cómo podemos encontrar nuevos lugares para ir en nuestra propia ciudad y mismo en nuestro propio barrio. Este sábado fue uno de esos días. Fui a un restaurante/bar mexicano llamado Botatcho con amigos. Me encanta la comida mexicana y todo estaba delicioso, incluyendo las bebidas. En la foto, una piña colada frozen. Si usted desea visitar el lugar y incluso obtener más informaciones sobre el lugar visite: Boratcho.

Alguns de vocês me perguntaram como foi meu fim de semana e, muito obirgada por perguntar, foi super legal. É fantástico como nós sempre podemos encontrar algum lugar novo e legal para ir na nossa própria cidade ou até mesmo no nosso próprio bairro. Este sábado foi um desses dias. Fui para um restaurante/bar mexicano chamado Botatcho com amigos. Eu amo comida mexicana e tudo estava delicioso, incluindo os drinks. Este da foto é uma pina colada frozen. Se você quiser visitar o lugar e ainda para mais informações vá: Boratcho.

PS - Thanks a lot my great friend Searching the Inner Me for those two awards. It is an honor, you are amazing! And I am sorry for this awful picture of me ;) hehe...

0 comments:

Post a Comment