simple is beautiful
KIRAFASHION: Feather Obsession in a very Brazilian Way
2 ... 2 ...

Friday, August 22, 2008

Feather Obsession in a very Brazilian Way

As feathers are so last fashion and I love, I afford this very cute feathers earrings at the Boa Viagem craftwork fair, in my neighborhood. I gonna wear those tomorrow at a friend´s party and of course I gonna shot me for you here, check it out then!

Como las plumas y los penachos están totalmente en moda y me encanta mucho, me han comprado este hermoso par de aretes artesanales en la ferinha de artesanía de Boa Viagem, en mi barrio. Voy a utilizar mañana en una fiesta una amiga y voy a sacar una imagen para nosotros, compruebe mañana!

Como penas e plumas estão completamente na moda e eu amo, eu comprei este lindo par de brincos artesanais na ferinha de artesanato de Boa Viagem, no meu bairro. Eu vou usá-los amanhã numa festinha de uma amiga e claro farei uma foto para nós, confira amanhã!

0 comments:

Post a Comment