simple is beautiful
KIRAFASHION: My own "Chanel" wool polo-neck Sweater
2 ... 2 ...

Saturday, August 16, 2008

My own "Chanel" wool polo-neck Sweater



When I saw this great wool polo-neck sweater at my sister´s closet, it just reminds me the last Chanel collection and of course I completely fall in love for it. For my surprise, my so kind sister gave it for me and I was so thankful and so happy! This great wool sweater is so comfortable and I feel so warm and romantic wearing it! Do you like it or have something in wool?

Cuando vi este hermoso suéter de cuello alto en el armario de mi hermana, recuerdo la última colección de Chanel y claro que estoy totalmente enamorada. Para mi sorpresa, mi bondosa hermana me dio y yo estoy muy agradecida y feliz! Este lindo suéter de lana es muy cómodo y me siento muy romántica de usarlo. ¿Te gusta o tiene algo de lana?


Quando eu vi este lindo suéter de lã e gola alta no closet de minha irmã, me lembrei da última coleção da Chanel e claro que me apaixonei completamente. Para minha surpresa, minha bondosa irmã me deu e eu fiquei muito agradecida e feliz! Este fantástico suéter de lã é muito confortável e eu me sinto muito aquecida e romântica usando ele. Você gosta ou tem algo de lã?

Wool Polo-neck Sweater: Unknown; Rolled-up Shorts: Blue Steel; Tights: Donna Karan NY and Sandals: Carmen Steffens.

PS – Thanks, obrigada, Gracias: Rostinhosbonitos. I love your blog, Amo o seu blog, amo tu blog!!!!

0 comments:

Post a Comment