simple is beautiful
KIRAFASHION: Where I am right now!
2 ... 2 ...

Wednesday, August 20, 2008

Where I am right now!




Thinking about what I have been posting, I realized that I did not show up here yet where I work and where I keep my clothes on, it is the same room! So, here it is: my desk where I work with the blog, where I hang some of my clothes, some of my shoes and some of my accessories. I try to be organized, but sometimes it is not possible. Is your closet/wardrobe organized?

Pensando en lo que tengo publicado, me di cuenta de que no hay demostrado aquí donde trabajo y donde guardo mi ropa, es en el mismo lugar! Entonces aquí está: mi mesa donde trabajo con el blog, donde pongo algunas de mis ropas, zapatos y algunos de mis accesorios. Intento de ser organizada, pero que a veces no es posible. Tu armario/closet es organizado?

Pensando sobre o que tenho postado, eu percebi que ainda não tinha mostrado aqui onde eu trabalho e onde guardo as minhas roupas, é no mesmo lugar! Então, aí está: minha mesa onde trabalho com o blog, onde eu penduro algumas de minha roupas, alguns dos meus sapatos e acessórios. Eu tento ser organizada, mas algumas vezes isso não é possível. O seu closet/guarda-roupas é organizado?

0 comments:

Post a Comment