simple is beautiful
KIRAFASHION: To feel like a rockstar!
2 ... 2 ...

Thursday, August 7, 2008

To feel like a rockstar!

Hi friends, I am really back today, I solved my internet problems yesterday evening and all is normal now. Today is raining so much and it is too cold, this is not so typical because you know I live in a tropical country, but the winter is really harder this year. For me it is good, because I have the change to wear all my coats and trench-coats and I love fashion for winter. For this season, the leather jacket is a classic for fashion and rock and roll style. This is my look before go out at night for a pizza. I wear this jacket so much: to go work, to go out and everywhere. It is so practical and cool, I feel like a rockstar! Do you have a leather jacket?

Hola amigos, estoy de vuelta hoy, ayer por la noche decidió el problema que tuve con el Internet y todo volvió a la normalidad. Hoy está lloviendo mucho y está muy frío, esto no es muy típico porque ustedes saben que yo vivo en un país tropical, pero el invierno está más fuerte este año. Para mí es bueno, porque tengo la oportunidad de usar todas mis chaquetas y abrigos y me encanta mucho la moda de invierno. Para esta temporada, la chaqueta de cuero es un clásico de la moda y el estilo rock and roll. Este es mi look antes de salir de casa por la noche para una pizza. Yo también uso esta misma chaqueta: para ir trabajar, para salir e ir a todos los lugares. Es muy práctico y cool, me siento como una rockstar! Usted tiene una chaqueta de cuero?

Olá amigos, estou de volta hoje, resolvi ontem à noite o problema que tive com a internet e tudo voltou ao normal. Hoje está chovendo muito e está bem frio, isto não é muito típico porque vocês sabem que moro num país bem tropical, mas o inverno está mais rigoroso este ano. Para mim é bom, porque eu tenho a chance de usar todos os meus casacos e trench-coats e eu amo moda de inverno. Para esta estação, a jaqueta de couro é um clássico para a moda e o estilo rock and roll. Este é o meu look antes de sair de casa à noite para uma pizza. Eu uso muito esta jaqueta: para ir ao trabalho, para sair e ir a todos os lugares. É muito prática e legal, eu me sinto como uma rockstar! Você tem uma jaqueta de couro?

Leather Jacket: Anne Kanner; Dress: Byer Too California! USA; Shoes: Arezzo and Bag: Vintage
Edit: Go to Rostinhos Bonitos and check it out my post there about my next shop!

0 comments:

Post a Comment