simple is beautiful
KIRAFASHION: Searching for Colors...
2 ... 2 ...

Tuesday, August 5, 2008

Searching for Colors...

As colors are really in right now, I was searching some clothes at my wardrobe and I realized that I do not have so much great stuff in different colors. The most close that I could get was this satin dress that I love. I took those shots for you and I think really need to open more my eyes at the photos, they seem to be almost closed! Anyway, a kiss friends.

Como los colores están en moda ahora, yo estaba buscando algún look colorido en mi armario y hay notado que no tengo muchas cosas interesantes en colores. El más cercano que llegué fue con este vestido en satén que yo amo. Después de sacar y mirar esa foto, creo que realmente tengo abrir más mis ojos en las fotos, parecen casi cerrados! Un beso amigos.

Como cores estão super na moda agora, eu estava procurando alguns looks coloridos no meu guarda-roupas e percebi que não tenho muitas coisas legais coloridas. O mais próximo que eu cheguei foi com esse vestido em cetim que eu amo. Tirei estas fotos para vocês e acho que eu realmente preciso abrir mais os olhos nas imagens, eles parecem quase fechados! Anyway, um beijo amigos.
Link of the day, thanks a lot for the tagg! Stylediscovery
Dress: Yessica; Bag: Zara from China; Tights: Donna Karan NY and boots: Vizzano by Ana Hickmann

0 comments:

Post a Comment