simple is beautiful
KIRAFASHION: Fashion changes so fast
2 ... 2 ...

Monday, September 15, 2008

Fashion changes so fast


Hi friends, how are you doing? I am fine. London Fashion Week just started yesterday and another great week of tendencies will come. It is fun to see what is going on and at the same time I guess how short is one season to other and how things can change in a few time. I mean, just right now that I am so in love for those Prada pumps from the last season and another entire collection will come and will become the last fashion fever...Anyway, right now, I am trying my own clothes on to see what fits me best…do you like?

Hola amigos, como están? Yo estoy bien. London Fashion Week comenzó ayer y una más una semana tendencia empieza. Es divertido ver lo que pasa y veo cómo una temporada es breve y cómo cambian las cosas en un período muy corto de tiempo. Quiero decir, justo ahora estoy súper apasionada por los hermosos zapatos de Prada de la temporada pasada es que otra colección completa se convertirá en la última moda...De todos modos, ahora estoy mostrando mi propia ropa para ver lo que me cayó mejor ... Te gusta?

Olá amigos, como estão? Eu estou bem. London Fashion Week começou ontem e mais uma grande semana de tendência virá. É divertido ver o que está acontecendo por lá e ao mesmo tempo eu vejo como é curta uma temporada até a outra e como as coisas mudam em um curtíssimo período de tempo. Quero dizer, só agora que estou super apaixonada por aqueles lindos sapatos Prada da última temporada é que uma outra coleção completa virá e se tornará a última sensação fashion...Anyway, agora, estou provando minhas próprias roupas para ver o que me caí melhor...você gosta?

Shirt: Spezzato; Skirt: Young Connection; Bra: Design Íntimo and Shoes: Arezzo

0 comments:

Post a Comment