simple is beautiful
KIRAFASHION: Like Narciso's?
2 ... 2 ...

Wednesday, September 17, 2008

Like Narciso's?




Searching clothes at um closet, I found this great dress that I wore really once in a marriage. I do love about that are the back and the pleated detail that it has. Maybe a Narciso Rodriguez´s dress could fit me better, but it is all I have…a kiss friends!

Buscando ropas en mi armario, encontré este vestido que he usado solo una vez en un matrimonio. Lo que me gusta más de este vestido son dos cosas: la parte de atrás y los detalles plegados que tiene. Quizá un Narciso Rodríguez me quedase mejor, pero eso es lo que tengo… un beso amigos!

Procurando por roupas no meu closet, encontrei este vestido que usei apenas uma vez num casamento. O que eu amo sobre este vestido são duas coisas: as costas e os detalhes em plissado que ele tem. Talvez um vestido Narciso Rodriguez me caísse melhor, mas esse é o que tenho aqui...um beijo amigos!

Dress: Bicho da Seda - São Paulo Vintage; Tights: Lupo and Sandals: Ferrucci
Gracias Vivi por tu linda indicación! Amo tu blog!!!

0 comments:

Post a Comment