simple is beautiful
KIRAFASHION: When we find what´s forgotten...
2 ... 2 ...

Thursday, September 4, 2008

When we find what´s forgotten...


While I was blogging yesterday, I just remembered that I had this amazing skirt and blouse and It was completely forgotten at my wardrobe. I do not know about you, but I always have the feeling that I need more clothes and sometimes we have so much that we did not remember them anymore. Then, I am so happy to find it, because I do love this pattern!

Aunque estaba bloggando ayer, me ha recordado de esta maravillosa falda y blusa que estaba olvidado en mi guardarropas. No sé sobre usted, pero yo siempre tengo la impresión de que necesito más ropa y, a veces, tenemos tanto que olvidamos muchas cosas que tenemos. Por tanto, estoy feliz de haber encontrado esta ropa, porque me encanta este patrón!

Enquanto estava bloggando ontem, eu me lembrei desta maravilhosa saia e blusa que estavam completamente esquecidos no meu guarda-roupa. Eu não sei sobre vocês, mas eu sempre tenho a impressão de que preciso de mais roupas e as vezes nós temos tantas que nem nos lembramos mais. Então, estou feliz de ter encontrado esta roupas, porque eu amo esta padronagem!

Blouse and Skirt: M. Officer; Tights: DKNY; Belt: Colcci and Sandals: Melissa

0 comments:

Post a Comment