simple is beautiful
KIRAFASHION: On Sale: Miniskirts Obsession
2 ... 2 ...

Tuesday, September 2, 2008

On Sale: Miniskirts Obsession


After working, I went to shopping and I decided to search a black miniskirt and I just found this great black one for something like $ 4 bucks! What a great shop! I love when it happens, buy something good for a great price! About skirts, I love them and I am so obsessed right now for outfits with miniskirts. So, for inspiration, I am posting some of my favorite’s miniskirts…do you like them?

Después del trabajo, fui de compras y decide buscar una minifalda negra y he encontrado esta linda falda por algo como $ 4 dólares! !Qué gran compra! Me encanta cuando eso ocurre, comprar algo por un precio muy bueno! Acerca de minifaldas, las amo y estoy muy obsesionada por ellas ahora. Entonces, como inspiración, algunas de mis minifaldas favoritas... te gustan?

Depois do trabalho, eu fui ao shopping e decidi procurar uma minissaia preta e acabei encontrando esta ótima saia preta por algo como $ 4 dólares! Que ótima compra! Amo quando isso acontece, comprar algo por um preço ainda melhor! Sobre minissaias, eu as amo e estou super obcecada por elas agora. Por isso, como inspiração, estou postando algumas das minas minissaias favoritas...vocês gostam?

Black Miniskirt: Young Connection; Star Skirt: Colcci; Denim Skirt: Colcci.

0 comments:

Post a Comment