simple is beautiful
KIRAFASHION: After a long wait, my stud belt arrived!
2 ... 2 ...

Friday, October 3, 2008

After a long wait, my stud belt arrived!


After waiting more than a month, finally arrived here my stud waist belt from Asos! I am so happy, I am so happy! Even paying extra taxes for the brazilian government, I am happy. I love it and of course I gonna wear it a lot! For you, I wish a great weekend and thanks a lot for your friendship. Thanks a lot too for coming here, I am having a hard time and busy days here, but I hope all become calm again next week. See you, Kira.

Después de una espera de más de un mes, finalmente llegó aquí mi cinturón de la Asos! Estoy tan feliz, estoy tan feliz! Aunque pagando impuestos extras para el gobierno brasileño, estoy muy feliz. Me encanta el cinturón y me voy a usar mucho! Para usted, deseo un el fin de semana muy bueno y gracias por tu amistad. Gracias también a pasar por aquí, estoy teniendo días de trabajo muy duro, pero espero que todo fique tranquilo semana que viene. Hasta luego, Kira.

Depois de esperar mais de um mês, finalmente chegou aqui meu cinto da Asos! Estou tão feliz, estou tão feliz! Mesmo pagando impostos extras para o governo brasileiro, estou muito feliz. Eu amo o cinto e vou usar muito! Para vocês, desejo um ótimo fim de semana e muito obrigada pela sua amizade. Muito obrigada também por passar por aqui, estou tendo dias duros de muito trabalho, mas espero que tudo fique calmo na próxima semana. Até logo, Kira.

0 comments:

Post a Comment