simple is beautiful
KIRAFASHION: Without any expectations...
2 ... 2 ...

Wednesday, October 29, 2008

Without any expectations...


I consider myself a lucky person, because every time I want to have something, I get it without any expectations. And that way I got this dress. My mother sent it to me as a gift. When I saw the dress, I thought that it was not my style. However, after dressing it with my accessories, I really like the results and I am so happy to have it! Thank you mom! I think this dress has the style that we are talking lately here. It is so feminine and I adore the shape and the shoulders wings. I used to have a shirt with this shoulder´s shape. But after wearing it for too long, including all my university years, I gave it away because it was very old. I thought, that time, that one day I would get something with this shouders´s shape again and I am so happy that this day arrived!

Creo que soy una persona de suerte, porque cada vez que quiero algo, tengo sin ningún tipo de expectativa. Y esa es la manera que hay gano este vestido. Mi madre me dio como regalo. Cuando vi el vestido, pensé que no era mucho mi estilo. Sin embargo, después de poner con mis accesorios, me encantó el resultado y estoy súper feliz de tenerlo! Gracias mamá! Creo que este vestido tiene el estilo que estamos desarrollando aquí en estos últimos días. Es súper femenino y me encanta la forma de los hombros que se asemejan a dos alas. Yo tenía una camiseta con esta forma en los hombros. Pero después de mucho uso, incluyendo todos los años de mí universidad, estaba bien vieja y yo hay dado. Pensé, en ese momento, que un día me gustaría lograr algo con estos hombros otra vez y estoy súper feliz de que este día ha llegado!

Eu me considero uma pessoa de sorte, porque toda vez que eu quero algo, eu consigo sem nenhuma expectativa. E essa foi a maneira que eu consegui este vestido. Minha mãe me deu de presente. Quando eu vi o vestido, pensei que não era muito o meu estilo. No entanto, depois de vesti-lo com os meus acessórios, eu amei o resultado e estou super feliz em tê-lo! Obrigada mamãe! Eu acho que este vestido tem o estilo que estamos desenvolvendo aqui esses últimos dias. Ele é super feminino e eu adoro a forma dos ombros que lembram asas. Eu costumava ter uma blusa com a forma desses ombros. Mas depois de usar muito, incluindo todos os anos da faculdade, eu dei porque estava bem velhinha. Eu pensei, na época, que um dia eu ia conseguir algo com esses ombros novamente e estou super feliz que esse dia chegou!

Tag: thanks a lot my sweet friends Engaged to be Engaged and Style Discovery for tagging me yesterday, both of you are really kind! I am honored.
Dress: Ano 21; Belt: Asos; Boots: Vizzano by Ana Hickmann and Sunglasses: Ana Hickmann

0 comments:

Post a Comment