simple is beautiful
KIRAFASHION: Sophisticated?
2 ... 2 ...

Thursday, October 16, 2008

Sophisticated?

Some of you, maybe, can´t stand me talking about cardigans anymore, I am so sorry. I promisse that this is my last post about it for a while. Then, here I am, wearing my new favorite one. When I bought that great red one I really would like to wear it in a sophisticated way. I don´t know if I achieved that, but at least I tried. What do you think?

Creo que algunos de ustedes ya no soportan seguir hablando de cardigans, mis perdones. Les prometo que este es mi último post por un tiempo sobre esto. Entonces aquí estoy utilizando mi nuevo favorito. Cuando compré este cardigan rojo, gustaría de usarlo en una forma sofisticada. No sé si conseguí, pero lo intenté. ¿Qué te parece?

Alguns de vocês já não devem suportar continuar falando dos cardigans, mil desculpas. Eu prometo que este é o meu último post por um tempo sobre este assunto. Então, aqui estou, usando o meu novo favorito. Quando comprei este cardigan vermelho, eu realmente gostaria de usá-lo de uma maneira sofisticada. Não sei se consegui, mas tentei. O que vocês acham?

Cardigan: Zara from Cambodia; Skirt: Zara from Spain; Scarf: Zara from Spain; Lace Blouse: Unknown; Belt: Lacoste and Shoes: Arezzo.

0 comments:

Post a Comment