simple is beautiful
KIRAFASHION: Girly
2 ... 2 ...

Thursday, October 23, 2008

Girly


At the same time that long pencil skirts are so in, short skirts with volumes are so trendy too. I did not use to like that tendency, but after observing a little bit closer I guess those skirts are so girly and cool too. In other words, fashion for us. So going on the wave of frills and volumes, I did this look to celebrate this girly and young style. Who don´t wanna show too much the legs, I guess a skirt like this on the knees is a good way. Also a pair of tights is a great style. To finish the look, my sweet darling belt from asos.com. My last fashion favorite!

En el mismo tiempo que las faldas lápiz están en moda, las faldas cortas con volumen son también tendencia. Yo no costumbraza usar mucho de estas faldas, pero después de observar mejor creo que estos son super femenino y joven. En otras palabras, la moda ideal para nosotras. Por lo tanto, caminando por la moda de babados y volúmenes, yo hice esta producción para traer esta actitud joven para nosotras. Para aquellas que no quieren mostrar mucho las piernas, veo que la falda en las rodillas es una buena opción. También las medias para acompañar el look es un bueno estilo. Para terminar el look, el cinturón de asos.com. Mi favorito hasta ahora!

Ao mesmo tempo que as saias lápis estão super na moda, saias curtas com volume estão super atuais também. Eu não costumava gostar tanto assim desse estilo, mas depois e observar um pouco mais eu acho que essas saias são super femininas e joviais. Em outras palavras, fashion e ideal para nós. Então, indo na onda dos babados e volumes, eu fiz esse look para celebrar essa atitude feminina e jovem. Para quem não quiser mostrar tanto as pernas, eu vejo que uma saia como essa na altura do joelho é uma boa opção. Ainda um par de meias-calças cai muito bem. Para finalizar o look, meu adorado cinto da asos.com. Meu último favorito!

Skirt: Colcci; Shirt: Carmim; Belt: Asos and Sandals: Melissa

0 comments:

Post a Comment