simple is beautiful
KIRAFASHION: Cute and feminine, but with a modern touch
2 ... 2 ...

Tuesday, October 28, 2008

Cute and feminine, but with a modern touch




Known as a leather goods label, I totally adore last Mulberry collection. The clothes are so cute and feminine, but with a modern touch at the shoes and leather jackets. I would like to have it all. The silk scarf is a timeless touch that I love. I really need a new one for me. But after this crisis, I think I better buy in New York, next year, during my vocation.

Conocida como una marca de artículos de cuero, yo totalmente amo la última colección de Mulberry. Las ropas son súper bonitas y femeninas, pero con un toque moderno en los zapatos y chaquetas de cuero. Me gustaría tener todo. El pañuelo de seda es un eterno artículo que me encanta. Necesito de un nuevo para mí. Pero después de esa crisis, creo que es mejor comprar en Nueva York, el próximo año, durante mis vacaciones.

Conhecida como um marca de artigos couro, eu totalmente adoro a última coleção da Mulberry. As roupas são super lindas e femininas, mas com um toque moderno nos sapatos e jaquetas de couro. Gostaria de ter tudo. O lenço de seda é um toque atemporal que eu amo. Eu preciso de um novo para mim. Mas depois dessa crise, acho que é melhor comprar em Nova York, próximo ano, durante as minhas férias.

Photos: Reproduction

0 comments:

Post a Comment