simple is beautiful
KIRAFASHION: Chamois, In or Out?
2 ... 2 ...

Blog Archive

Saturday, May 17, 2008

Chamois, In or Out?


Hi Fashions!
How are you doing? I am fine, today i had, in the morning, my spanish classes and after i had lunch in my grandparents house, they are so sweet! My grandmother is a dressmaker and i got with her amazing fashion pieces! A fresh coat, so amazing that remember the prints from Pucci, a chic swimsuit, that can be used as a blouse with some pants and a dark green dress so amazing, that seems to be vintage from the 50s. I loved all i got! I can´t wait to take picture to show for you, you know, my camera didn´t arrive yet...patience. Anyway, In Cannes, yesterday, Penelope Cruz wore that shoe, it´s amazing, no doubt, but is chamois in or out? I don´t know, i don´t like so much this material in any fashion pieces....do you like? Would you use something in chamois?
A kiss and a hug,
Thanks a lot for coming here,
Have a good weekend!
Kira
Links of the day, Thanks Square and Soul for tagging me! Squareoldsoul/; Fashionivy/; Fashionlolita/; Fashionpirates/; Fashion-chronicles/.
_________________________________________________
Olá Fashions!
Como estão indo? Eu estou bem, hoje eu tive, pela manhã, minhas aulas de espanhol e depois eu almoçei na casa de meus avós, eles são maravilhosos! Minha avó é costureira e eu ganhei dela maravilhosas peças fashion! Um casaco leve, tão fabuloso que lembra as padronagens da Pucci, um maiô super chic, que pode ser usado como uma blusa com uma calça e um vestido verde escuro super lindo, que lembra as peças dos anos 50. Eu amei tudo! Eu mal posso esperar para tirar fotos e postar aqui, vocês sabem, minha câmera ainda não chegou...paciência. Mudando de assunto, Em Cannes, ontem, Penelope Cruz usou um sapato, maravilhoso, sem dúvida, mas camurça está mesmo na moda ou não? Eu não sei, eu não gosto muito desse material em roupas...vocês gostam? Você usaria algo em camurça?
Um beijo e um abraço,
Muito obrigada por vir aqui,
Tenha um bom fim de semana!
Kira

0 comments:

Post a Comment