simple is beautiful
KIRAFASHION: Roll up your Denim Shorts!
2 ... 2 ...

Blog Archive

Thursday, May 29, 2008

Roll up your Denim Shorts!


Hi Fashions!
How are you doing? I am happy, thanks a lot for all your great messages about my birthday, you are so sweet! Today, i did this shot about that tendencie that i love: roll up denim shorts. I think it´s a great way to vary the old same denim that all of us have and give a fresh look to this loved piece of fashion. To complete the look, with this rock and roll touch, skulls printed scarf, like balenciaga´s last season, that stills on, and the skulls printed t-shirt. The ankle boots, a classic of fashion, and the big bags.
A kiss for you,
Kira
Scarf: Unknown from China, T-shirt: Herchovich; Jeans, Shorts: Blue Steel, Boots: Vizzano by Ana Hickmann and Bag Zara from China.
Olá Fashions!
Como estão? Eu estou feliz, obrigada por todas as lindas mensagens pelo meu aniversário, vão são maravilhosos! Hoje, eu fiz essa foto sobre essa tendência que eu amo: shorts dobrados na barra. Eu acredito que é uma ótima forma de variar o velho jeans que todos nós temos e ainda dar um ar mais novo a essa peça fashion. Para completar o look, que tem essa pegada rock and roll, cachecol de caveiras, como fez Balenciaga em coleção passada, que continua valendo, e camiseta de caveiras. As ankle boots, um clássico do fashion, e a bolsa grande.
Um beijo para você,
Kira

0 comments:

Post a Comment