simple is beautiful
KIRAFASHION: The Emerald Green Obsession II
2 ... 2 ...

Blog Archive

Thursday, May 22, 2008

The Emerald Green Obsession II




Hello Fashions!
How are you doing? Today is a national holiday, so i am having fun here doing some photos for us. There is a while, since the post Green-Obsession, that i want to post this dress for you. This dress is so funny, there are two little pockets, as you can see. I combined too with the blazer, that mix this formal touch for the look. I hope you enjoy,
A kiss for you,
Thanks a lot for passing here,
Kira
Dress: Lilla Ka, Blazer: Zara from Spain, Tights: Donna Karan New York, Shoes: Arezzo.
______________________________________________
Olá Fashions!
Como estão indo? Hoje é feriado nacional, então eu estou me divertindo fazendo algumas fotos para nós. Já há algum tempo, desde o post Green-Obsession, que estou querendo postar este vestido para vocês. O vestido é super divertido, possui dois pequenos bolsos, como vocês podem ver. Eu combinei também com o blazer, que mistura um toque mais formal ao look. Espero que gostem,
Um beijo para você,
Obrigada por passar por aqui,
Kira
Vestido: Lilla Ka, Blazer: Zara from Spain, Meias: Donna Karan New York, Sapatos: Arezzo.

0 comments:

Post a Comment