simple is beautiful
KIRAFASHION: Personal Style: Jersey + Fashion
2 ... 2 ...

Blog Archive

Tuesday, May 20, 2008

Personal Style: Jersey + Fashion



Hello Fashions!
My camera finally arrived! I am so excited! Since today, as many of you requested, i will post more about my personal style, i hope you enjoy. In my warbrobe, i like to mix some rock n´roll style and fashion tendencies with chic pieces and classics. Those photos, mix some fashion tendencies that i love! So, this jersey coat is the one that i got from my grandma´s, those ankle boots i have since last year, but i still love them. The skirt is actually a dress. The pink lipstick is my last passion, i bought it in my trip to Buenos Aires, last march. The jersey coat is from One Up, the boots are from Vizzano by Ana Hickmann and the dress is unknown. This outfit i wore to go out last saturday to the mexican restaurant. I hope you enjoy,
A kiss and a hug,
See you,
Kira
_____________________________________________
Olá Fashions!
Minha câmara finalmente chegou! Estou super animada! A partir de hoje, como muitos de vocês pediram, eu vou postar mais do meu estilo pessoal, espero que gostem. No meu guarda-roupa, eu gosto de misturar um estilo rock n´roll com tendências fashion e peças chics e clássicas. Essas fotos misturam um pouco dessa tendência fashion que eu amo! Então, esse casaco em jérsei eu trouxe da casa de minha avó, essas ankle boots eu as tenho desde o ano passado, mas continuo amando elas. A saia é na verdade um vestido. O batom rosa é minha última paixão, eu comprei na minha viagem a Buenos Aires, março passado. O casaco de Jérsei é da One Up, as botas são Vizzano by Ana Hickmann e o vestido não tem marca. Essa roupa eu usei para sair sábado passado para o restaurante mexicano. Espero que gostem.
Um beijo e um abraço,
Até logo,
Kira

0 comments:

Post a Comment