simple is beautiful
KIRAFASHION: Make-up: Dream Basic Kit
2 ... 2 ...

Blog Archive

Wednesday, May 21, 2008

Make-up: Dream Basic Kit






Hi Fashions!
How are you? I am so fine and happy that you enjoyed my photos! You are so sweet! About make-up, i love it and for sure with a good touch everyone can be more beautiful with the right colours. But i confess i am always so lazy to do sometimes, specially when i am late for an appointment. My make-up kit is so much more modest than this one from Chanel, i have mascara by Rimmel and lipstick, blush and foundation by Maybelline New York. But, for sure, a Chanel kit wouldn´t be bad :) Which make-up do you have? Do you use make-up everyday?
A kiss,
Thanks for being around,
Kira
_________________________________________________
Olá Fashions!
Como vão? Eu estou bem e feliz porque vocês gostaram das minhas fotos! Vocês são muito doces! Sobre maquiagem, eu amo e com certeza com um toque de maquiagem qualquer pessoa pode ficar ainda mais bonita com as cores certas. Mas eu confesso, eu sempre tenho muita preguiça para me maquiar as vezes, especialmente quando estou atrasada para um compromisso. Meu kit de maquiagem é muito mais modesto que esse da Chanel, eu tenho rimel da Rimmel e batom, blush e base da Maybelline New York. Mas, com certeza, um kit da Chanel não seria mal :) Que maquiagem você tem? Você usa maquiagem todos os dias?
Um beijo,
Obrigada passar por aqui,
Kira

0 comments:

Post a Comment