simple is beautiful
KIRAFASHION: Carrie Bradshaw´s Style
2 ... 2 ...

Friday, June 13, 2008

Carrie Bradshaw´s Style



Hi Friends!
I finally got time to take a picture of me and it is my eye about Carrie Bradshaw´s look at the movie. Remember her in a pink dress doing shopping? Then, my dress is not pink, i prefer something grey and a satin pair of sandals, i love those! Hope you are fine, thanks for all, Kira
Hola amigos!
Yo finalmente tengo tiempo para sacar una foto y esta es mi punto de vista sobre Carrie Bradshaw en la película. Recuerde de su vestido rosa cuándo era de compras? Entonces, mi vestido no es de color rosa, es gris y he preferido una especie de sandalias satinado, me encanta esos! Espero que estén bien, muchas gracias por todo, Kira
Olá Amigos!
Eu finalmente consegui tempo para tirar uma foto minha e essa é a minha visão sobre o look de Carrie Bradshaw no filme. Lembra dela num vestido rosa fazendo compras? Então, meu vestido não é rosa, eu preferi algo cinza e uma sandália de cetim, eu as amo! Espero que estejam bem, obrigada por tudo, Kira
Dress: Zara from Spain, Satin Pumps: Arezzo, Belt: Colcci, Pearls: Maiorca.

0 comments:

Post a Comment