simple is beautiful
KIRAFASHION: A Sunny Day
2 ... 2 ...

Tuesday, June 24, 2008

A Sunny Day




Hi Fashions!
I am so sorry about those two days without posting. I was with my family for St. John´s holiday. It was great and I really enjoy to be with family and friends this year. About you? Is everything all right? I hope so. About me, I really enjoy this look, this clutch in suede is amazing. Another vintage find from my mom´s home. Imagine that she was using it as a nécessaire for make-up! I am so happy I had saved this great accessory.
Fashions ¡Hola!
Perdón por los dos días sin postar, estaba con mi familia para las fiestas de San Juan. La fiesta fue muy bonita con mi familia y amigos este año. ¿Y tú? Está todo bien? Espero que sí. Acerca de mí, yo amo este look, el bolso en gamuza es maravilloso. Otra pieza vintage da casa de mi mamá. Imagínese que mi mamá estaba utilizando como una nécessaire para maquillaje! Me siento muy feliz de tener encontrado este maravilloso accesorio.
Olá Fashions!
Me desculpe pelos dois dias sem postar. Eu estava com a minha família esse feriado de São João. O feriado foi bem legal e realmente tive bons momentos com minha família e amigos este ano. E vocês? Está tudo bem? Espero que sim. Sobre mim, eu realmente amei este look, esta bolsa em camurça é maravilhosa. Outro achado vintage da casa de minha mãe. Imagine que estava sendo usado como uma nécessaire para maquiagem! Eu estou muito feliz que eu tenha salvado esse maravilhoso acessório.
Dress: Costume; Clutch: Vintage; Peep Shoes: Andarella

0 comments:

Post a Comment