simple is beautiful
KIRAFASHION: "Art" with Legos
2 ... 2 ...

Friday, June 27, 2008

"Art" with Legos

Hi Friends!
Are you ok? I am nice, watching on TV Obama/Hilary speechs and I hope they really win the elections, Obama seems to be a good man and a great leader. Politics is really fascinating...
ART LEGOS
Legos are really trendy again and many artists have done great jobs with legos, they are all about fun! My "art with legos" is the work of me and my seven years old cousin, Alexandre. He is a cute boy and so smart and I really had fun playing with him. I adore our lego´s house, it was his idea to build the roof with all different colors. He said: "Why not a roof with all colors?, they are so beautiful!". He was so right, I really enjoy the result! Legos is a really fun game. Do you used to play with legos? What do you used to build?
Hola amigos!
¿Estás bien? Yo estoy bien, viendo en la televisión Obama/Hilary discursos y realmente espero que ellos puedan ganar las elecciones, Obama parace ser un buen hombre y un gran líder. La política es realmente fascinante...
ARTE LEGOS
Legos están súper en moda de nuevo y muchos artistas han hecho grandes trabajos con legos, son súper divertidos! Mi "arte con Legos" es uno trabajo mio y de mi primo de siete años, Alexandre. Él es un chico muy inteligente y fue muy divertido jugar con él. Me gusta nuestra casa de legos, fue idea de él la construcción del techo de variados colores. Él dijo: "¿Por qué no un techo con todos los colores? Son tan hermosos!", Él estaba correcto, me encantó el resultado! Legos son super divertidos. ¿Te gusta jugar con legos? ¿Qué te gusta de construir?
Olá Amigos!
Vocês estão bem? Eu estou bem, assistindo na TV Obama/Hilary discursos e espero que realmente vençam as eleições, Obama parace ser um bom homem e um ótimo líder. Política é mesmo fascinante...
ARTE LEGOS
Legos estão super na moda novamente e muitos artistas têm feito ótimos trabalhos com legos, eles são super divertidos! Minha "arte com legos" é um trabalho meu e do meu primo de sete anos, Alexandre. Ele é um lindo garoto e muito esperto, eu realmente me diverti brincando com ele. Eu adoro a nossa casa de legos, foi idéia dele construir o telhado de cores variadas. Ele disse: "Por que não um telhado com todas as cores? Elas são tão bonitas!", ele estava super certo, eu amei o resultado! Legos são super divertidos. Vocês costumavam brincar com legos? O que costumavam construir?
Links of the day: Myraspberrynights; Madamedior.

0 comments:

Post a Comment