simple is beautiful
KIRAFASHION: India Time
2 ... 2 ...

Saturday, June 28, 2008

India Time



Hi Fashions!
How are you this weekend? I am fine, I had a Spanish test today, I hope I was good. For us, I just did those photos with this amazing fabric, that is actually a Sari from India. If you don´t know, a Sari is the traditional female clothes in India. Here I am wearing as a shawl. I have this fabric for a while and I love the colors!!! A kiss for you, have a great time, Kira
Fashions ¡Hola!
¿Cómo están este fin de semana? Yo estoy bien, hoy yo hice la prueba de español, espero que haya ido bien. Para nosotros, lo hice estas fotos con este maravilloso tejido, que es en realidad un Sari de la India. Si usted no lo sabe, el Sari es el la ropa tradicional de la mujer en la India. Aquí estoy usando como un xale. Tengo este tejido desde hace algún tiempo y me encanta los colores! Un beso para ti, que tengan un buen día, Kira
Olá Fashions!
Como estão este fim de semana? Eu estou bem, eu tive prova de espanhol hoje, espero que tenha ido bem. Para nós, eu fiz essas fotos com esse maravilhoso tecido, que é na verdade um Sari da Índia. Se você não sabe, o Sari é a roupa tradicional das mulheres da Índia. Aqui estou usando com um xale. Eu tenho este tecido há algum tempo e eu amo as cores!!! Um beijo para você, tenha um bom dia, Kira
Shawl: India, Gloves: Zara from India, Dress: Vintage, Boots: Vizzano by Anna Hickmann.

0 comments:

Post a Comment