simple is beautiful
KIRAFASHION: Palette of Colors: Yellow
2 ... 2 ...

Thursday, June 12, 2008

Palette of Colors: Yellow

Hi Fashions!
I love yellow, I always loved, even if it on fashion or not. I like the vibration of this color and I think everyboby can be well dressed in this color. The first photo of Keira Knightley is from Tatler Magazine. The Keira´s photo reminds me something like the Indians, the beautiful animals of the forest, the Amazon and ecology, so on fashion right now. Hope you are fine, promisse to post my own photos tomorrow! Hope you enjoy the post, see you, Kira
Fashions ¡Hola!
Me gusta el amarillo, siempre hay amado, aunque sea en la moda o no. Me gusta la vibración de el color y creo que a todos lle quedan muy bien ese color. La primera foto de Keira Knightley es de la revista Tatler. Algo en la foto de Kiera me recuerda a los indios, los bellos animales del bosque, la Amazonía y la ecología, tan en la moda ahora. Espero que estén bien, te lo prometo a post sobre yo mañana! Espero que disfruten el post, hasta entonces, Kira
Olá Fashions!
Eu amo amarelo, sempre amei, mesmo se está na moda ou não. Eu gosto da vibração dessa cor e eu acho que todo mundo pode ficar bem nessa cor. A primeira foto de Keira Knightley é da revista Tatler. A foto de Kiera me lembra algo dos índios, os lindos animals da floresta, a Amazônia e ecologia, tão na moda agora. Espero que esteja bem, prometo postar fotos minhas amanhã! Espero que goste do post, até logo, Kira
Photo Sources: justjared.com and hotcelebshome.com

0 comments:

Post a Comment